کوچکترین اتوی جهان
 
درباره وبلاگ


با یاد خدا و با سلام امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید. با معرفی این سایت به دیگران قدمی مثبت در جهت اطلاع رسانی و آموزش بردارید.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Tecnology, Energy, Computer
فناوری، انرژی و کامپیوتر (TEC)
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : Mohammad Hasan Esfahanian

مرد باشید و راستش را بگویید ( منظورم آقایان هستند) . چند بار خودتان پیراهنتان را اتو کردید ؟ حالا چند بار لباس سوزاندین ؟ برای خود من که چند بار این اتفاق افتاده و از آن به بعد همیشه به اتوشویی مراجعه کردم و خودم را از این کار زنانه نجات دادم .

همانطور که از عنوان پست مشخص است این اتو با ۴٫۵ اینچ طول کار شما را راه می اندازد . البته اگر چند لباس برای اتو دارید سراغ این  مدل نروید چون آخر عاقبت خوبی در انتظار اتو نخواهد بود . اما برای یک پیراهن مناسب است . هرچند این اتو برای افرادی که لباسهای مجلسی می پوشند شاید گزینه مناسبی نباشد. مسلما یکی از دلایلی که اتو همه جا در دسترس نیست وزن زیاد و ابعاد بزرگ آن است.ضمنا هرچه صفحه فلزی اتو یزرگتر باشد نیاز به انرژی بیشتر برای گرم کردن آن می باشد . به نظر میاد توان مصرفی این اتو بسیار کمتر از اتوهای معمولی باشد.

با ۲۹ دلار صاحب این اتو می شوید و می توانید با خیال راحت به مسافرت بروید و از چین و چروک شدن لباس خود در داخل چمدان نگرانی نصیب شما نخواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب